2010. január 17., vasárnap

Az első kihívás

Életemben először úgy döntöttem, kipróbálom, milyen is részt venni egy kihíváson. Izzie és Timcsoca 3. kihívásán az volt a feladat, hogy az alkotáson szerepelnie kell egy vagy több szívnek, és "valaminek, ami kockás".
Nos, én tűvé tettem a lakást, a szombaton is elérhető hobby boltokat, de nem találtam kedvemre való kockás papírt. Így - szabadon értelmezve a feladványt - más eszközökhöz folyamodtam. Remélem, így is elfogadjátok Lányok.
Mutatom a képeket:



Felhasznált anyagok:
Alap - Marpa Jansen
A "kockák" és a szív - vajszínű illetve fehér, rózsamintás, textúrált lap
Virágok - Rayher, Prima
Egyéb - szalagok, gyöngyök, folyékony gyöngytoll


(Az elrendezés ötlete sajnos nem saját, Bibbis Dillerier oldalán láttam egyszer hasonlót, és rögtön ez jutott eszembe a "kockás"-hiány miatt.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése