2010. január 31., vasárnap

Valentin-napi képeslapok ... még

Az előző bejegyzésből lemaradt a többi fotó. (Ezt még gyakorolnom kell! :)

Tehát a többi lap:



Ehhez a laphoz használtam alapként egy vajszínű, strukturált kartont (sajnos a nevét nem tudom), Basic Grey Lily Kate papírt (Chenille), Prima virágokat, dekor gombot (Victorian Combo) a Krea-tipptől, félgyöngyöket, és Marpa Jansen papírból kivágott mini pillangókat.



Itt a Basic Grey Bittersweet papírok közül használtam a Hand-dripped, Rocky road és Praline egy-egy darabját, Prima virágokat és gyöngytollat.



Ennél a lapnál 3 féle papírt használtam: BG Blush - Devotion, és kétféle Rayhert. A levél szintén a Rayherből való, a virágnak viszont nincs márkája, 3 darabot vettem kb. 300,- Ft-ért (de szerintem tök jól néz ki). Itt is "munkálkodott" a gyöngytoll.



Ez esetben is a BG Bittersweet (Brittle) adta az alapját a képeslapnak. A szélét öregítettem és tintáztam, illetve körbevarrtam. A közepére pedig egy chipboard szív került (Scrapbook webáruházból), amire gyöngyház színű akrilfestéket vittem fel szivaccsal, és tintáztam, miután megszáradt. Szalag került még a lapra.



Bevallom őszintén, nagyon megtetszett Timcsoca egyik, Valentin-napi kihívására készített lapja. Úgyhogy itt az ötlet egy kicsit sem saját, tulajdonképpen lemásoltam az övét. Nekem ez sikeredett.
Az alaphoz Tilda papírt használtam (mivel azonban nem lehetett ezt a mintájút kapni, netről nyomtattam). A lyukasztó Opitec (rózsás). A szív BG Bittersweet papírból kivágott. Ezt és a szárnyakat Tim Holz grungeboardjáról másoltam (még nem volt szívem felhasználni). Tudom "kezdő-scrappes-betegség". :) A virágok Primák.



Végül: ő a legkevésbé kedves számomra, ezért hagytam a végére. Valahogy olyan csúnyácska szegény. De azért megmutatom. A papírok márkáját sajnos nem tudom, lehet, hogy nincs is. A "mókás tündérke" szintén egy helyi hobby boltból származik, ahogy a kis szív alakú gombok is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése