2010. február 27., szombat

Őbáránysága: Boldizsár

Bemutatom Bárány Boldizsárt. Igen, ő Boldizsár, minden rózsaszín ellenére is a báránytársadalom hímnemű egyede. Tegnap született, és máris „blog-lakó” lett belőle.

Születése nehezen ment: harmadik kísérletre sikerült a pofiját megfelelő irányban a nyakához illesztenem. (Valószínűleg csak én nem tudom a könyvben lévő képeket értelmezni.) Kicsit nagy is lett a pofikája a fejéhez képest, így olyan mókás szegény, de azért én szeretem. :)

Remélem, a testvérei csinosabbra sikerülnek. (Szóval folyt. köv.)




Felhasznált anyagok:
vajszínű frottír kb. 25x35 cm-es darab
színes anyag
testszínű puppen jersey anyag
hímzőfonal, raffia, gyöngy, tömőanyag

Az inspirációt egyébként Borsi adta, aki megvarrta Nyúl Úrfit, akibe én beleszerelmesedtem, és volt olyan aranyos (mármint Borsi), hogy elküldte nekem a szabásmintát. Aztán addig "nyávogtam", hogy szeretném azt a bizonyos varrós könyvet, míg a Húgom megszerezte nekem Teszveszen. Így először a barikát próbáltam ki, de jönnek a nyuszik is menthetetlenül. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése