2010. március 29., hétfő

Díjat kaptam :-):-):-):-)

Épp Sapimanónál kíváncsiskodtam, amikor rábukantam erre:




Díjat kaptam. Én! Tőletek! A kedves kommentek és dícsérő szavak mellett ez igazi elismerés. Örülök, hogy belevágtam ebbe a "blogolósdiba", mert jó móka, inspiráló és pozitívan hatnak a dícséretek.

Szóval nagyon-nagyon szépen köszönöm!

Mivel a díj már mindenkinél járt, így egyrészt nem írom le a szabályokat (ismeri mindenki), és "csak" képzeletben adom tovább: Timcsocának, Merikának, Klárinak, Tinának, Dorkának, DAnettnak, Sapimanónak és mindenki másnak is, akiknek a blogján állandóan lógok... :)

Azért a 7 dolgot megosztom magamról, úgysem mutatkoztam még be igazán, és az alkotásaimból sem derül ki túl sok minden rólam.

Szóval:
1. Bár félve vallom be, de két szakmám is van: először jogot végeztem, majd újságíró lettem (csak így, ilyen nagyképűen! :). Jelenleg az előbbiben tevékenykedem, de rövid úton lecserélném, ha akadna valami jobb.
2. Őrült módon precíz és maximalista vagyok. (Most is felírtam kis cetlire a 7 dolgot magamról, és pipálok.:) Viszont, csak és kizárólag magammal szemben vagyok ilyen szigorú, mindenki másnak mindent elnézek. Főleg a gyerekeknek! (Sajnos, nem sajátoknak, mert az még nincs.)
3. Imádom az állatokat. Családilag összesen 3 kutyánk és 3 cicánk van. Marci macskám a legszerelmetesebb kis "dögöm", bár a Húgom kapta, de valahogy átpártolt hozzám. Anyura és a Húgomra is jut egy-egy cica és kutyó is.
4. Már 28 éves vagyok, de sose néznek többnek 20-22-nél. Sőt, viszonylag gyakori, hogy elkérik a személyimet, ha alkohol tartalmú italt veszek. Ez azért gáz.
5. Halak a csillagjegyem, és a horoszkópos leírásokat mintha csak rólam mintázták volna. Minden igaz: álmodozó, gyakorlatiatlan, művész-lélek. Hogy lehet így valaki ügyvéd? Nem is értem! :)
6. Ilyen öreg fejjel még mindig hip-hop táncolok - több-kevesebb sikerrel. Már vagy 5 éve űzöm, kis kihagyásokkal, de imádom.
7. Egyszerre ezer meg egy dolgot csinálok: kreatívkodások, egy alapítvány és egy egyesület munkájában veszek részt, stb... Ha viszont nem csinálhatom, szétesem, pontatlan vagyok, és ellustulok. Ezt meg a fene nagy maximalizmusom nem engedi! :):)

Szóval ennyit rólam. Örülök, hogy megoszthattam veletek!

2 megjegyzés:

  1. Híj, de jó volt olvasni! :) Köszi, hogy megosztottad velünk!

    VálaszTörlés
  2. Kérlek nézz be hozzám, egy új játékra hívnálak, ha van hozzá kedved!

    VálaszTörlés