2010. március 21., vasárnap

Tavaszváró dísz

Végre ideért a várva várt tavasz.

Ezt a díszt még akkor álmodtam meg, amikor kint tombolt a zord északi szél, és röpkötek a mínuszok (na jó, kis túlzással). Szóval begyűjtöttem mindent, ami engem a tavaszra emlékeztet: tulipánt (ez kötelező), pillangókat, színpompás virágokat, tavaszi ágakat, varrott tojásokat (már a húsvét jegyében). És nekiláttam... Kombináltam az összes "műfajt", amit szeretek: varrtam, ragasztottam, virágokkal díszítettem, és összeállt a kompozíció.

Ezzel a dísszel egyben "pályázni" is szeretnék két kihívásra: Izzie és Timcsoca színkihívására és a Yabo "tavaszi természetet" megidéző kihívására. Remélem, elfogadják a lányok, mert nem igazán mondható scrapbook alkotásnak ez a kis dísz, bár van rajta papír is...

Íme:



És néhány részletfotó:





Itt látható maga az "élő természet". Ramélem, átcsúszik a lécen a Yabo kihívásra:



És a további részletek:




Ez a kép pedig Timcsoca és Izzie színkihívásának igazolására (is) szolgál. Ó, azok a csodás tulipánok!



Hamarosan jövök néhány tavaszi és húsvéti képeslappal is, mert közben azok is készültek. :)

4 megjegyzés:

  1. Oh, ez valami csodaszéééép! Gratulálok hozzá! Nagyon tetszenek a lepkéid! :)

    VálaszTörlés
  2. nekem is tetszik... a virágáradatod imádom...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon édes lett a húsvéti díszed! Vidám, színes pont mint ez az ünnep! Köszönjük, hogy részt veszel a kihíváson! :)

    VálaszTörlés
  4. Hú de gyönyörűűű! Szuper kiegészítőket használtál, és a tojások........csodaszépek!!:)

    Köszi, hogy részt vettél a kihíváson!

    VálaszTörlés