2010. április 9., péntek

Elromlott fényképezőgép és régebbi alkotások

Sajnos, elromlott a fényképezőgépem. Igazság szerint, a húsvétot unokatesóméknál töltöttük, és a 3 éves kisfia nagy fényképezési lázban égett, amikor is kipottyant a kezéből a gépem, elferdült a lencséje, annyi lett neki...

Már nézegettem az "utódját", mármint a gépnek, hiszen a nagy blogolás közepette nem engedheti meg magának az ember, hogy ne kattintgasson az alkotásokról egyet-kettőt. :):):)

Addig is, mivel nem bírok magammal, megmutatom néhány korábbi (még b.e., azaz blogolás előtti időből származó "művemet"). Azárt remélem, van fejlődés...

Ezt a lapot Anyukám egyik kollégainőjének megrendelésére csináltam, az Anyukája születésnapjára. Sajnos csak ez az egy kép maradt meg róla, így a belseje nem látszik. Abba egy idézet került, ami nagyon tetszett a "megrendelőknek".



Ezeket a képeket pedig - ami a fejlécben is látható - unokatesóm kisfiának készítettem.







És mutatok még néhány korábbi képeslapot, amiket én a "kezdő állapotomban" készültként jellemeznék. (Csak viszonyításként: szerintem most állok a középhaladó szinten. :)









Köszönöm, hogy benéztél! Remélem, hamarosan a vadiúj géppel fotózott alkotásokat is megmutathatom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése