2010. április 18., vasárnap

A harmadik oldalpár története...

Folytattam az 5 dolog albumot...

Atyus második heti feladványa a következő volt: tégy az oldaladra valami narancssárgát, valami tépettet, miltonkapcsot és címkét. Ezekből csak két dolgot kellett (volna) teljesíteni, de belejöttem az alkotásba. A tépés ötlete nagyon tetszett (már régóta szerettem volna kipróbálni), és a címkében is biztos voltam, a másik két dolog pedig egyszer csak az oldalon „termett”.

Eredetileg az első oldalpárt szerettem volna elkészíteni, de olyannyira határozott elképzelésem van róla, hogy ahhoz nem illett volna ez a 4, bónusz feladatként meghatározott dolog. Így inkább a 3. oldalpárral indítottam.

Ahogy az első bejegyzésben már olvashattátok, leírtam az „én 5 jellemzőm” kezdőbetűit. Nos, már felfedhetem: a harmadik a K, mint kitartás.

El kell még mondanom, hogy a kommentár elhelyezése nem saját kútfőből pattant ki. Sokatoknál olvastam Agnieszkáról, mint kedvenc scrapperről. Hát igen, elcsábultam. Nála láttam alkalmazni ezt a formát – bár kicsit másképp, és úgy gondoltam, éppen passzol az általam megálmodott albumba.

Igyekeztem megfelelni Atyus 4 bónusz elvárásának. A narancssárga virágokon vannak a miltonok; a címke – bár nem a hagyományos formában, de ott van, talán elfogadható; a tépést pedig Timcsoca anyáknapi tanfolyamán készült gyönyörű munkák ihlették.

És akkor elég a beszédből, jöjjenek a képek.







Felhasznált anyagok:
papír: BG – Origins, Marpa Jansen, Rives karton
virágok: Rayher, Prima Mini Blossoms – és a hozzájuk járó miltonkapocs
lyukasztó: Martha Stewart
tinta: Tim Holtz, Color Box
egyéb: sk címke, sk levél, Perlen Pen, varrás

És mutatok még néhány részletfotót. Elsőként a "címkét":


Azután a narancssárgát:



A tépést:



A jó hosszú kommentárt (nem titkolózom):





És még egy ici-pici magyarázat. Az én készülő albumomban ez a 3. oldalpár lesz. Azért gondolom, hogy a kitartásom hozzájárult ahhoz, amilyen ma vagyok, mert enélkül biztosan feladtam volna például a jogot. Ezerszer éreztem úgy, hgy rossz helyen vagyok, hogy nem nekem való, és máig sem vagyok meggyőződve az ellenkezőjéről. Ezért is tanultam később valami teljesen mást. Úgy gondoltam, ehhez az oldalhoz a két diplomaosztós kép a megfelelő.

Jó hosszúra sikeredett ez a bejegyzés. Na, majd a következőben visszafogom magam. :)

2 megjegyzés:

  1. Zsófi el sem hiszem, hogy ez az első albumod! Valld be..mindig is ezt csináltad :D. Ez ELKÉPESZTŐEN csodálatos lett! Teljesen oda vagyok érte, tetszik a fényképek kiemelése, a tépés, imádom a hosszú kommentedet (gratulálok a kitartásodhoz!!) és a formáját, a fehér lyukasztott papírt (tényleg az milyen típusú, és amire nyomtattál, mert imádom mindkettőt. Összefoglalva: fantasztikusan ügyes vagy, gratulálok, egy csodás albumot alkotsz :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Anett, de aranyos vagy. Kiválóan inspirálóak vagytok Ti mindannyian, mert tényleg ez a 2. album, amit csinálok, de valóban az első, ami teljesen magamtól "jön".
    A fehér papír a Marpa Jansen (szerintem Pesten a Hobbyművészben lehet kapni), a komment papírja pedig az egyik papírboltból való: Rives karton a neve.

    VálaszTörlés