2010. május 21., péntek

Szolgálati közlemény :)

Mivel ma Sipike kérdezte, és már korábban többen is érdeklődtek (nemcsak ezen az oldalon), hogy a varrmányaim alapanyagait hol lehet beszerezni, szeretnék segíteni Nektek.

Győrben van egy szuper hobby bolt, ESKÁ a neve. Széles a választék, de anyagokból aztán kifejezetten. Amerikából származnak többségükben, és az áruk is viszonylag kedvező: 2.790,- Ft, 2.950,- Ft és 3.150,- Ft méterei. 10 cm a legkisebb vásárolható mennyiség. (Eredeti Tilda anyagok is ilyen áron - Pesten én a Meseboltban 4.600,- körül láttam.)

És most jön a lényeg.

Ajánlottam már Sipikének, hogy szívesen beszerzem Neki (és persze bárki másnak is) az anyagokat, ha tényleg érdekli, és valahogy eljuttatom. Ennél viszont sokkal jobbat ajánlott az ESKÁ bolt. Ugyanezeken az árakon Pesten is át lehet venni az anyagokat, mindenféle posta, csomagolási és szállítási költség nélkül, méghozzá a

Síp u. 9. szám alatt, a Creamania nevű boltban.

Akit tehát érdekel ez a lehetőség most vagy később, látogasson el a bolt oldalára, válassza ki, amit csak szeretne, és írja meg nekem a csete.zsofia@t-online.hu címre vagy akár a bolt oldalán lévő elérhetőségeken is érdeklődhet. Ha nekem írtok, én szívesen továbbítom a rendelés(eke)t, és megbeszéljük a részleteket. (Mikor lehet átvenni pontosan, milyen néven, stb...)

Remélem, tudtam segíteni. Hajrá varrás! :):):)

3 megjegyzés:

  1. Szuper vagy, nagyon szépen köszönöm a gyors segítségedet, szerintem élni fogok vele.:-)
    Olyan nagyszerű ajándék lenne.
    Még egy apró kérdés, hogy van valami szabásmintád, vagy kútfejből készítetted ezeket a gyönyörűségeket?

    VálaszTörlés
  2. Sipike, írtam a blogodra kommentet, és már elküldtem az email címedre a csizma szabásmintáját. :)
    Holnap küldöm a madarat is.
    Várom ám a kis csizmákat, majd megkuksizom, ha felteszed a blogodra. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Zsófi! Kukkants be hozzám kérlek egy kis játékra hívnálak.

    VálaszTörlés