2010. július 25., vasárnap

Párnák - másképp és egy elárvult, "már nem olyan sovány" maci

A hétvégén megint varrtam.

Találtam az egyik külföldi oldalon pillangó alakú párnákat. Mivel nálam a lepke elsődleges "mániának" számít, - annak ellenére is, hogy élőben nem rajongok értük, legfeljebb messziről csodálom a szépségüket - nem bírtam ellenállni. Sajnos, nem találtam meg újra az oldalt, de a szabásmintát már régebben letöltöttem, itt van:



Én azért nagyítottam rajta, mert ahogy kibogarásztam a szövegből (amit egyáltalán nem értek, de a muszáj nagy úr volt), kicsinek tűnt a pillangócska.

Az enyém ilyen lett:



Aztán. Az epres kulcstartók után nagyon izgatta a fantáziámat az eper alakú párna. Szerintem lehetne egy kicsit nagyobb, hogy tényleg díszpárna hatása legyen, de azért így sem rossz. Álomra hajtani a buksinkat rajta úgysem lehet, mert jó "dagira" tömtem, így inkább dekorációs célokat szolgál, esetleg apró kezek ölelgethetik. :)







Végül. Nem hagy engem nyugodni ez a "sovány medve"-téma. Megvarrtam a medve urat plüssből is. Így kicsit "hízott", de még mindig nem egy Gombóc Artúr. :)







További szép hétévégét mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. Zseniálisak!!! Zsófi! Még sok-sok ilyet!!! A pillangó nekem is a mániám, és a medve is állati jó lett!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy. Állati jó lett mind a két párnácskád és a maci is nagyon bejön. Azt néztem, hogy a leírásban valószínűleg azért olyan kicsi a lepke mérete, mert ott tűpárnaként funkciónál. ;)

    VálaszTörlés