2010. november 14., vasárnap

Ajándékkísérőkkel folytatom...

... a karácsonyra való készülődést.

Ezek már szombaton - illetve az elmúlt héten - elkészültek, ma már a varrott dolgok voltak terítéken. :)

Találtam egy - nekem legalábbis - nagyon tetsző alakzatot, és lekoppintottam. A nyomtatóm cserbenhagyott, így maradt a monitorról másolás. Még sosem csináltam ilyet. Nem is lett tökéletes. :)





Felhasznált anyagok:
papír: Rives design karton (alap), hangjegyes decoupage papír
télapós kép a netről (már sajnos nincs meg a link, de ha valaki kedvet kap, csak szóljon, és feltöltöm a képet)
mintalyukasztó: Floral Punch
egyéb: gyöngytoll, szatén szalag

Aztán, a tavly már jól bevált formát vettem alapul, és egy kicsit más színvilággal kombináltam, mint ami a hagyományos "karácsonyi" színeknek számít.


Felhasznált anyagok:
papír: Rives design karton (alap), Bo Bunny - Jazmyne kollekció
virág: Prima
minatlyukasztó: Woodward
egyéb: gyöngytoll, Tim Holz distresser

A télapós kép visszatérő motívum lett. A formát itt a Tim Holz-féle sizzix vágósablonból kölcsönöztem - szintén másoltam kézzel, merthogy nekem nincs ilyen "csodaeszközöm".


Felhasznált anyagok:
papír: Rives design karton, BG - Jovial kollekció
télapós kép a netről
mintalyukasztó: Avec
egyéb: gyömgytoll, szatén szalag


Szintén a sizzix-es mintával (csak egy mérettel kisebb)készült még egy változat.



Felhasznált anyagok:
papír: Rives design karton (alap), BG - Jovial kollekció
mintalyukasztó: Floral Punch (ág), Woodward (keksz)
télapós kép szintén a netről
egyéb: gyöngytoll, szatén szalag


És végül megint egy "hagyományos" forma, rénszarvasokkal. :)



Felhasznált anyagok:
papír: Rives design karton (alap), BG - Jovial kollekció
mintalyukasztó: Woodward
egyéb: szatén szalag


És a mikus képek, amiket használtam.A kör alakú mikulás elég nagy, így én azt wordben formáztam 5,5 cm átmérőjűvé, de csak azért ekkora, mert a keksz luykasztóm 6,3-as. (Ha esetleg a letöltéssel nem lesz megfelelő a minőség, nyugodtan írjatok,és elküldöm emailben.)





Legközelebb anyagokkal jövök. :)

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek lettek Zsófi!
    Engem érdekelnének a képek, feltöltenéd őket?

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek lettek Zsófi!!Mindegyik!

    VálaszTörlés
  3. Most érintett meg az eddig látott készülődésben először, az igazi karácsony! Köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  4. Én köszönöm a szép szavakat! :)

    VálaszTörlés