2011. február 13., vasárnap

Kompozíciók...

Amikor megvarrtam a tulipánokat, már tudtam, hogy ez nekem nem elég... Kompozíciókban gondolkoztam... És ezeket alkottam. :)





Két kis apró, alumínium öntözőkannát vettem, így a másik még váratott magára. Aztán eszembe jutott, hogy felhasználom azokat a papírrózsáimat, amiket képeslapokra nem tudok tenni, mert egyrészt nagyok, másrészt túlságosan "térbeliek". :) Ide viszont tökéletesek. :) (Azt hiszem, a szív fityegő már egy kicsit túlzás, de hát egyszer van egy évben Valentin-nap, nem igaz?) :)







Nézegettem az alkotást, és úgy éreztem, valami még hiányzik. Akkor akadtam rá a Yabo kihívására, és kipattant az ötlet: hiszen én használtam szürkét, rózsaszínt, lazac színt a kis kompozíciómban. Ráakadtam "Mr. Big és Carrie idézetére", és máris készen volt a "Romantika a köbön" elnevezést is kiérdemlő kis alkotás. :D :D Így hát neveztem a kihívásra. :)



Most már befejezem a nyálas, Valentin-napos ötleteim mutogatását. Jön a húsvét... :D :D :D

3 megjegyzés:

  1. Tartalmas szép hetet.Nem rajongok ezért az erőltetett ünnepért de a munkáid nagyon tetszenek.
    Ötletesek igényesek.

    VálaszTörlés
  2. Óó, nem semmi! Nekem még most is a tulipánok tetszenek, de nézd el, elfogult vagyok velük szemben :)
    Ügyes vagy nagyon!

    VálaszTörlés
  3. Szupeeeeeeer!Nagyon-nagyon klassz ez az öntözőkanna a rózsákkal! Irtóra tetszik!

    VálaszTörlés