2011. április 10., vasárnap

Húsvéti mindenféle

Tudom, nyulakat ígértem, de egyelőre ők még váatnak magukra. Egy részük már készen van, de szeretném egyben bemutatni őket. :) Amit viszont most hoztam, az egy régi "álom" megvalósulása. Már tavaly kitaláltam, hogy szeretnék organza tasakokat csinálni, csak nem a hagyományos módon. (Ismertek, nem? Hogy máshogy, mint különlegesen?) Úgy emlékeztem, láttam egy szer valahol a neten répa alakú zacsikat. Hetekig kerestem, kutattam, merre is lehet, és nem találtam. Még az is lehet, hogy csak álmodtam, hogy láttam. :) Így hát megcsináltam a sajátomat. (Ami egyébként rém egyszerű. Magam sem hittem volna, mennyire.) Íme:
Készült még a nyuszik mellett csiga és szitakötő is.

6 megjegyzés:

  1. Nálam a csiga tarolt mindent....főleg az a csipkesor a csigaház bejáratánál...
    Imádom a varrományaidat!!!

    VálaszTörlés
  2. Hát kész nagyon klasszak az új kreálmányaid.

    VálaszTörlés
  3. Csajszi, kalapom emelem ismét...az a csiga-biga! Zseniális! (nem semmi a nyúlállomány is amit varrtál) Annyira irigylem a tudásod és a kitartásod! Imádom..imádom...imádom az összes varrmányodat!

    VálaszTörlés
  4. Imádom a csigádat!!! Nekem is bejön a csipkesor! :) A többi alkotásod is messze felülmúl mindenkit, ezért is szeretek ide jönni gyönyörködni!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen! Olyan aranyosak vagytok! :)

    VálaszTörlés