2011. szeptember 18., vasárnap

Újdonságok

Hosszú ideje írogatom az én kis ötlet listámat azokról a dolgokról, amiket szeretnék megvalósítani, és aminek aztán mindig az a vége, hogy a több oldalas listából alig valósul meg valami. Azért most elkezdtem...

Készült néhány újdonság, amiből egyelőre csak kettőt mutatok, mert a többi dolog valaminek a része, és egyben szeretném megmutatni az egészet. Jó titokzatos voltam? :)

Teljesen rabul ejtett a transzfer technika. Noé felkérésére egy cikket írhattam a blogjára, ahol a levendula párna, mint esküvői köszönet-ajándék szerepel. Olvassátok el, ha van kedvetek, sőt, készítsétek el Ti is. (Remélem, érthető lett a leírás.)

Nem hagyott nyugodni a dolog, és ezt a transzferezést ékszeren is ki kellett próbálnom. Nekem tetszik az eredmény, bár aki eddig látta - a családom -, csak annyit fűzött hozzá: "jó-jó, de ezt meg ki fogja hordani?". Hát, ha más nem, majd én. :)








És elmaradhatatlan nálam a levendula is. Persze. Neten kutakodva akadtam erre a vintage ollóról készült képre. Szerelem volt első látásra. És persze mi passzol az ollóhoz? Hát, a varrógép. :)








Hamarosan jövök még újdonságokkal, és a beígért játékot sem felejtettem el. Már elkészült a nyereménynek szánt ajándék "próba-darabja", és egészen elégedett vagyok vele. (Ez nálam azért ritka.) :)

5 megjegyzés:

  1. Huhh, nagyon szépek, meskán már fel is vettem őket a kedvenceim közé! :) Bármihez fogsz, szép! Nagy gratula! :) A fülit meg simán hordanám :)

    VálaszTörlés
  2. ó, csodaklassz lett mindegyik! ízlésesek nagyon.
    a virágocskát mintavágó géppel vágtad ki? olyan szép szabályos.

    VálaszTörlés
  3. Janka, az alap mintát igen, mintalyukasztóval, de a filcet nem vitte volna, így azt ollóval. :)

    VálaszTörlés