2012. február 27., hétfő

60

Keresztanyukám 60. születésnapjára készítettem egy albumot. Beleadtam szívem-lelkem.

Inspirációt rengeteg helyről merítettem, nem is tudom felsorolni. Talán csak egy dolog konkretizálódott: az utolsó oldalra készült forgó szerkezet ötletét Timcsocától "loptam". Megint "behatárolt" a papír és az album apró mérete, így a díszítést próbáltam minimalizálni.

Ennyi bevezető után inkább mutatom az oldalakat.














Felhasznált anyagok:
papír: BG - Little black dress
lyukasztók: Martha Stewart, Floral Punch - levélkészítő lyukasztó, Woodward (levél)
tinta: Tim Holtz - Walnut stain
virágok: Prima
chipboard: Scrap-kreatúra (kerítés, szám), American Crafts
sk díszek: diploma, kalap, szatén virágok
egyéb: akril gyöngyök, csipke, Viva gyöngytoll, tortacsipke, írásvetítő fólia, milton kapocs (KaiserCraft)

5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű album! Én ide jövök inspirálódni!

    VálaszTörlés
  2. Ez egy fantasztikus album Zsófi! Imádom!

    VálaszTörlés
  3. Zsófi!Nagyon kis hangulatos és szép albumot készítettél,én is elmerengtem a régi szép idők emlékein! :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon szép lett, megható! :)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Zsófi! Bár nem kommentelek sokat, azért nézelődöm Nálad és figyelem a szebbnél-szebb igényes, kifinomult ízlésű alkotásokat, amik a kezed közül kerülnek ki! Mivel öröm számomra, ha új szépségeket láthatok , ezért most én is szeretnék Neked örömet szerezni, és meglepni egy díjjal, amit én Betkától kaptam! remélem elfogadod! Nézz be hozzám! Sok szeretettel és figyelemmel: Orsi

    VálaszTörlés