2012. augusztus 5., vasárnap

Valami más

Egyszer valahol láttam apró festővászon keretre készített mini képeket, angolul: "art canvas". Nagyon tetszett, de nekem más elképzeléseim voltak. Aztán néhány hónapja nyomtattam egy csomó képet transzfer papírra, és nem kerültek felhasználásra. Ezek a Springtime papírkészletből származó kis tavaszi képek már feltűntek levendulapárnákon, nem akartam magamat ismételni. :) A zöld alapon barna pöttyös anyag remekül passzol hozzá (szerintem), na és a rózsaszín is elmaradatatlan. Tehát transzfereztem, varrtam, szögeltem, pelenka-öltöttem, és íme a "művészi keretek". :D





5 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek! Nagyon szeretem az ízlésedet!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tündériek! Nekem sajnos már nem nyomtat szépen a nyomtatóm, és nem tudok ilyen szépségeket készíteni, de nagyon szeretnék. Jó ezekre az apróságokra ránézni! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen Lányok! Ne is mondd, a nyomtatóval nekem is örök harcaim vannak, de speciel ennél a darabnál kegyes volt hozzám. ;) D)

    VálaszTörlés
  4. A "megszokott" ízléses ötletes és kedves tárgyak.

    VálaszTörlés
  5. Csodaszépet alkottál most is ♥

    VálaszTörlés