2014. augusztus 13., szerda

Levendula... az örök szerelem

Azért időközben levendula párnák is készültek. Persze, ennek is van története...

Néhány héttel ezelőtt Bluer Design Bianca workshopján jártam, amin a részvétel nyeremény volt számomra. És tényleg ... egyetlen lájk és megosztás volt csupán az "ára", és megtanulhattam antikolni, és lett egy gyönyörű tortatálam. Meg egy másik, amit majd itthon fogok lefesteni ... terveim szerint barnára.

Ha már úgy alakult, hogy ajándékba kaptam a "tanulmányokat", minimum úgy illett, hogy én is vigyek valamit ... természetesen kézzel készültet. (Na jó, vásároltam is, de csak azért, mert nem volt időm más saját készítésűvel készülni.)

Bíztam benne, hogy Bianca szereti a levendulát, és persze olyasmit szerettem volna vinni, amit ő maga nem készít ... remélhetőleg. :) Így a levendula párnák mellett döntöttem, kis transzferrel, szépséges lenvászonnal, illatos, saját termesztésű levendulavirággal.


Készült egy másik is, sebtiben, már csak azért is, mert ezt a két szépséges grafikát vettem az etsy-n, itt. :)


Hamarosan a tortatálat is használatba veszem ... szeretném az eredeti funkciója mellett fotózási kelléknek is használni. Talán végre rászánom magam azokra a macaronokra? .... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése