2014. szeptember 3., szerda

Minden napra egy képeslap... 14.

Ennek a lapnak is története van...

Egyszer csak felfedeztem a neten a Julie Nutting Doll Stamp kollekciókat, egyszerűen tudtam, hogy ilyen nekem kell. És mint úgy általában, amikor az ötlet megfogan, abban a pillanatban kell. Azonnal. :)

Gyorsan körbenéztem a webáruházakban, de nem volt az a minta, amit szerettem volna, és különben sem bírtam volna kivárni, amíg megérkezik. Így támadt egy ötletem... Letöltöttem a netről a bélyegző képét (nem is rossz minőségben), és egyszerűen kinyomtattam a papírokra, nem pecsételtem. Kiválasztottam a csajszi "testszínét", az lett az alap, majd megkomponáltam a ruháját, és kinyomtattam a mintás papírokra a képet. Utána kivagdostam a darabkákat, és mint a régi, öltöztetős papír-babáknál, egymásra pakoltam a rétegeket.

Ilyen lett a lap. Buli... :D






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése